Do czasu dostania mandatu za wirtualny teren zabudowany, do czasu
Awaria silnika peknięta szklanka??
Zwiń
X
-
Awaria silnika peknięta szklanka??
Witajcie wczoraj spokojnie jechałem sobie moja Skodziną tak 80 km/h, aż tu nagle huk silnik zgasł i nic....Zaraz mega ciśnienia i strachu dostałem.
Nie odpalałem tylko zaraz do mojego mechanika przetrasnportowanie auta i czekałem na werdykt, zadzwonił mi wieczorem ze to na "szczęście" nie rozrząd....ale chwyciło czy pękła szklanka tak to nazwał i narobiła dużo syfu w gniazdzie głowicy?? nie wiem czy dobrze pisze nawet.
Z racji tego iż w silnikach jestem raczej amatorem dopytałem o wszystko i ponoć najlepsze rozwiązanie to poszukać nowej głowicy??
Posiadam oznaczenie AHF.
Przebieg auta 237tyś.
Co wy radzicie?? Macie kogoś polecic w tym temacie jeżeli by już trzeba nową szukać??
Dzięki za pomoc AdamscoolTa Skodzinka twarda była!!!
1,9 TDI 136 z ECUSOFTa
-
-
szklanka to inaczej popychacz zaworu
jak faktycznie pokancerowała mocno głowicę to szukaj głowicy->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
adamscool,
Wymieniałeś wcześniej szklanki? Powinno się niby przy przebiegu 180tys.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
i pewnie już od dłuższego czasu wypracowane szklanki (a) musiały wydawać odgłosy.Zamieszczone przez adaśPowinno się niby przy przebiegu 180tys.
Nie słyszałeś tego?DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-